donderdag 1 november 2012

Herfst en dus nieuwe warmere kleding.


Vorige week heb ik dan eindelijk nieuwe laarsjes gehaald. Nu het weer buiten kouder word en de straten inmiddels vol liggen met bladeren, moest ik van mijzelf mijn pumps opruimen en mijn laarzen te voorschijn halen. Zo gezegd zo gedaan, maar helaas waren mijn laarzen (ik heb maar 3 paar), niet meer zo mooi als ik gehoopt had. En dus moest ik opzoek naar nieuwe.

 


Nu zijn enkellaarsjes op het moment ontzettend veel te vinden in schoenenwinkels en zou het dus ook niet zo moeilijk moeten zijn om een nieuw paar laarzen te vinden. Maar niks is minder waar. Aangezien ik niet heel erg weg ben van enkellaarsjes, omdat ik vind dat mijn kuiten daarin ontzettend dik lijken, was het voor mij toch wel erg zoeken naar de juiste laarsjes.
 

 

 
Maar uiteindelijk heb ik ze dan toch gevonden en ik ben er super blij mee. En het zijn nog enkellaarsjes ook! Ik zag ze staan en moest ze meteen hebben. Ik krijg er niet eens dikke kuiten in!! Wat een topaankoop. Echt super blij.
 

Nog even verder winkelend want we waren er toch, vond ik ook nog deze sjaal. Doordat hij twee kleuren heeft, is hij net weer even anders dan ander sjaals. En de combinatie van een knallend met een vrij neutrale kleur zorgt ervoor dat ik hem extra leuk vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten