dinsdag 6 november 2012

follow me on bloglovin

Vandaag was ik opzoek naar een manier om andere blogs te leren kennen, zonder dat ik heel google af hoef te zoeken. Zo kwam ik op bloglovin.com. Dit is een site waar je allerlei verschillende blogs kunt volgen, en dit allemaal op 1 site.


Op deze site heb ik al een paar leuke blogs voorbij zien komen en ben er gelijk een paar gaan volgen. Nu zou het natuurlijk leuk zijn als jullie mij ook willen volgen.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4193773/?claim=tm3x7myjztg">Follow my blog with Bloglovin</a>


Omdat ik nog een aan het uitvogelen ben hoe bloglovin precies werkt, kan het zijn dat er af en toe wat mis gaat. Hiervoor alvast mijn excusses. Ik probeer dit dan ook zo snel mogelijk op te lossen.
Tips en hulp zijn natuurlijk altijd welkom!

Liefs Miss Newthing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten