donderdag 15 november 2012

review perfect skin cover stick

Na gister geen blogpost te hebben geplaatst omdat ik me te ziek voelde om uit mijn bed te komen, vandaag wel weer een post. Meestal maak ik de post op de dag dat ik ze post maar ik zit te denken om misschien toch wat vooruit te gaan schrijven, zodat dit niet weer gebeurt. Ik moet nog wel even uitvogelen hoe dit gaat werken, dus heb alsjeblieft geduld.

Vandaag dus wel een post. En deze keer gaat hij over een cover stick en wel die van Etos.


Zoals jullie misschien al wel gemerkt hebben, ben ik nogal fan van budget make-up. Deze zul je dan ook vaak voorbij zien komen in een review op mijn blog. Vandaag dus de cover stick van Etos.
 

Eigenlijk gebruik ik niet heel vaak een coverstick maar rond deze tijd als het wat kouder word, krijg ik nogal last van rode vlekjes op mijn huid. Deze vlekjes zijn voor mij een doorn in het oog en wil ik dan ook zo goed mogelijk bedekken. Daarvoor gebruik ik dus altijd een coverstick.

Na jaren die van miss-porty gebruikt te hebben, was ik nu weleens benieuwd naar een ander merk. Die van Etos trok mijn aandacht. Hij zit in een blauwe stick en heet perfect skin cover stick. Je hebt hem al eerder in mijn shoplog voorbij zien komen.

 
Ik werk eigenlijk altijd met een cover stick en eigenlijk nooit met een concealer. De vraag waarom, weet ik eigenlijk niet zo'n goed antwoord op. Ik vind een stick gewoon handiger denk ik. De stick heeft een wat rond afgewerkte punt, dit maakt gericht werken niet heel makkelijk maar ik gebruik bij het aanbrengen altijd mijn vingers of een kwastje. Dus voor mij is dit niet zo'n probleem.


Het aanbrengen van deze coverstick gaat vrij moeilijk, ik denk dat dit wat te maken heeft met het feit dat hij nieuw is. Ik moet meerdere keren met de coverstick over mijn huid en redelijk hard duwen om wat kleur om mijn huid te krijgen. Ook kun je op de foto zien dat hij niet heel erg goed denkt, zo zie je op mijn hand nog een moedervlekje doorschemeren. Wel is deze kleur goed voor mij.

Conclusie:
Het is een goedkope coverstick. Waarschijnlijk zal het naarmate het vaker gebruikt word meer kleur afgeven en dus wat makkelijker werken. Maar omdat ik vind dat hij van het begin af aan het al goed hoort te doen, krijgt deze coverstick niet mijn voorkeur. En vind ik het geen aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten