vrijdag 2 november 2012

Mijn dagelijks make-up


Vandaag laat ik jullie mijn favoriete dagelijks make-up zien. Het is niet zo dat ik deze make-up echt elke dag draag, maar dit is toch wel wat ik het vaakst gebruik en ook vaak mee gaat als ik op reis moet.

Zoals jullie kunnen zien op de foto, gebruik ik vrij veel budget producten. Ik ben persoonlijk van mening dat duur niet altijd goed hoeft te wezen en goedkoop niet altijd slecht. De mascara, foundation en poeder draag ik overigens wel elke dag. Zonder die drie zie ik er namelijk uit als een ziek spook.

 
De foundation is dream nude airfoam van maybelline in de kleur fawn. Eigenlijk begint deze wat te donker te worden voor mijn gezicht maar hij is bijna op.

 De foundation heeft een foam structuur dat te vergelijken is met haarschuim. Doordat hij zo luchtig is voelt hij heel licht aan op je huid. Eigenlijk voel ik helemaal niet dat ik hem draag. Wel is hij bij het aanbrengen wat nattig, maar dat vind ik wel prettig.

 
De foundation is niet heel dekkend, maar dekt voor mij goed genoeg.Over de foundation draag ik een poeder van miss porty.
 
 
De mascara is van loreal dit is een waterproof, omdat ik vaak wimperafdrukken krijg boven mijn ogen van mascara’s die niet waterproof zijn. Deze mascara is eigenlijk de enige waarbij ik dat tot nu toe nog niet gehad heb. De kohl pencil is van de etos. Deze is vrij zacht waardoor hij makkelijk kleur afgeeft, kleine nadeel hieraan is dat je bij het maken van een dunne lijn wel even moet oefenen.

 
De oogschaduw zijn van de DA. Ze hebben een geweldige pigment. En blijven super goed zitten.

                     
                                         Wauw!

Hoe ziet jou dagelijks make-up eruit?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten