maandag 5 november 2012

Gezocht: nieuwe telefoon


Nu mijn abonnement bijna afgelopen is en mijn telefoon nu echt wel kuren begint te krijgen. Ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon.

Maar er is zoveel keuze!!
Al enige tijd geleden was ik door de televisie reclame, verliefd geworden op de Samsung Galaxy s3. Maar na hem in het echt gezien te hebben, moet ik zeggen dat hij toch wel erg groot is. En dus was mijn verliefdheid over en ging ik opzoek naar andere alternatieven.

 

Vrienden stelden voor om een Windows phone te nemen, dus ging ik me hier verder in verdiepen. De Nokia Lumnia collectie is dan ook erg mooi. Maar de htc 8 ziet er ook erg goed uit voor een Windows phone.
nokia lumnia 920

 
htc windows 8x

 
Omdat ik al enige tijd een trouw gebruiker ben van een telefoon die werkt met android, wilde ik natuurlijk ook hier even naar kijken. En ja hoor, ik kwam erachter dat er tegenwoordig een mini versie bestaat van de Samsung Galaxy s3. Die telefoon waar ik zo verliefd op was geworden!


Samsung galaxy s3 mini met zijn grote broer.
 
Dilemma, dilema! Welke telefoon moet ik nou kiezen? Wordt het een Nokia waar ik overigens nog even bij moet wachten wil ik dan een Nokia die op Windows 8 draait. Of ga ik voor een htc met windows 8 of kies ik toch voor het oude vertrouwde android en ga ik voor mijn eerste liefde Samsung Galaxy s3, alleen dan in mini versie..

 

Ik denk er nog even over na. Hoe kwam jij tot de keuze van jou’n telefoon?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten