vrijdag 9 november 2012

review: nyc oogschaduw individualeyes

Laats heb ik een oogschaduw palletje van nyc gekocht. Vandaag laat ik zien wat ik van deze oogschaduw vind.


Eerder deze week heb je hem al langs zien komen in de shoplog, het oogschaduw palletje van NYC oftewel New York Colour.
Het palletje ziet er vrij simpel uit. Maar door de transparante deksel kun je wel goed zien welke kleuren er in het palletje aanwezig zijn. Zo zie je dat het palletje bestaat uit 4 kleuren oogschaduw, een primer en een illuminator. Ook zit er een tweezijdig sponsapplicator bij. Deze gebruik ik zelf eigenlijk nooit omdat ik het niet fijn vind werken.

Op de achterkant van het doosje zit een boekje waarin je kunt zien hoe je de oogschaduw aan kunt brengen. Dit is naar mijn mening vooral handig voor mensen die niet vaak oogschaduw gebruiken, of zelfs voor het eerst oogschaduw gebruiken.

Het palletje dat ik gebruik is volgens het doosje voor mensen met groene ogen. Ik heb zelf blauwe ogen en vind dat het door ook heel goed bij kan. Het is maar net welke kleuren je zelf mooi vind staan.

Bovenstaande swatches zijn aangebracht zonder primer. Deze geven al aardig veel kleur en met primer zal het dus nog intenser zijn. Ik zou zeggen voor een goedkope oogschaduw als deze ben ik daar tevreden mee.

De palletjes zijn onder andere te koop bij de kruidvat en kosten € 4.99.

conclusie:
Het is een goede oogschaduw voor deze prijs. Voor beginners is het ideaal omdat er achter op het doosje staat hoe je de oogschaduw kunt aanbrengen. Het doosje ziet er wel wat goedkoop uit maar het is dan ook geen dure oogschaduw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten