woensdag 7 november 2012

Nagellak van Essie

 

Al een tijdje ben ik ontzettend verliefd geworden op de nagellakjes van Essie. En dan met name de mirror metallics lijn. Ze zijn echt zo ontzettend gaaf! Niet heel erg opvallend maar naar mijn mening juist betoverend.

 Toen ik voor het eerst de swatches zag van mirror metallics was ik gelijk om. Maar hoe kan dat ook anders, de kleuren zijn echt prachtig. Ze zijn niet heel vel en niet heel donker. Precies waar ik van hou. Al draag ik ook wel eens hele donkere nagellak.
Je snapt natuurlijk dat ik deze nagellakjes of in ieder geval 1 of 2 kleuren van deze serie moet hebben. 
 

 
Nu ben ik hier in de buurt al opzoek geweest en hadden ze hier bij Etos wel nagellak van Essie, maar niet (meer) de kleuren die ik juist zocht. Je kunt je voorstellen hoe teleurgesteld ik was!

  
Heeft iemand van jullie misschien een tip waar ik deze mirror metallics lakjes nog wel kan krijgen?? Ik zou zo ontzettend blij zijn!!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten