dinsdag 13 november 2012

Nieuwe layout

Ik ben nog maar net begonnen met bloggen, maar ben nu al niet tevreden over de layout van mijn blog. Eigenlijk ben ik van het begin af aan al niet helemaal tevreden. Dit wil ik gaan veranderen!

 Sinds Oktober ben ik begonnen met bloggen, en ik doe het met veel plezier. Maar elke keer als ik op mijn blog komt, heb ik het idee dat het beter kan.

Nu heb ik jullie hulp nodig!

Ik wil graag van jullie weten wat jullie de plus en de minpunten van mijn blog vinden. Daarbij graag de reden waarom, zodat ik dit kan aanpassen of de pluspunten juist kan versterken. Ik hoop hiermee mijn blog zo te kunnen veranderen dat het er beter en overzichtelijker eruit gaat zien.

Daarnaast hoop ik met de nieuwe layout die dan mede dankzij jullie ontstaat, dat jullie met nog meer plezier mijn blog zullen volgen.

Dus stuur alsjeblieft jullie mening, of laat hieronder een reactie achter.

Jullie zullen me hiermee een enorm plezier doen!!

Liefs Miss Newthing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten