maandag 12 november 2012

Winter likes.

Met de winter weer voor de deur, wil ik vandaag jullie een kijkje geven in mij persoonlijke leven. Dit door te laten zien wat ik zo leuk aan de winter vind.


Ik hou van de winter, en al wat erbij komt. Al ben ik niet zo van gladde wegen, maar dat terzijde.
Winter brengt gezelligheid met zich mee. Al eind september liggen de eerste pepernoten in de winkels en zijn in november de eerste kersttrends te zien.

foto: http://fitblijvennaje60ste.wordpress.com/

Ow wat hou ik van kerst! Heerlijk eten, gezellig drinken en heel veel lol. dus mijn eerste favoriet van de winter is dan ook kerst. Eerder was dat altijd Sinterklaas omdat ik dan altijd veel kado's kreeg. Maar nu ik ouder ben, ga ik toch voor de gezelligheid van kerst.


foto: http://www.htd-xperience.nl/huis-ter-duin/kerst-2012-bruist-en-schittert-huis-ter-duin
Daarnaast vind ik het heerlijk om sjaals te dragen en in de winter kan dit, zonder dat iemand je hiervoor raar aankijkt.

Mijn verjaardag! Ik ben geboren in de winter, en zie dan ook elk jaar uit naar de winter om mijn verjaardag te kunnen vieren. Al zijn verjaardagen niet echt mijn ding. Toch blijft mijn eigen verjaardag elk jaar weer spannend. Ik hou ervan om verrast te worden, en ik hou van gezelligheid.  Iedereen komt speciaal voor jou, wie wil dat nou niet! ;)
 
 
Ook kent de winter sneeuw en ijs. Sneeuwgevechten blijft leuk. Maar vooral ijs heeft mijn voorkeur, omdat je hier in de buurt heerlijk kunt schaatsen over de grote meren, maar ook door kleine slootjes tussen de huizen door. En na het schaatsen heerlijk chocolademelk drinken met slagroom heerlijk!

Kortom laat de winter maar beginnen! het liefst een strenge winter met veel vorst!

Wat zijn voor jou de dingen die winter zo leuk maken, of ben je meer een zomer mens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten