dinsdag 6 november 2012

shoplog


Omdat ik vandaag nog niet echt een leuk artikel had geplaatst, plaats ik er vandaag een keertje twee.

 Vanmiddag ben ik met mijn moeder 2 uurtjes wezen shoppen in meppel. Echt shoppen kun je het naar mijn idee niet noemen in zo’n korte tijd. Maar toch heb ik heel wat spulletjes gekocht.
Deze laat ik hieronder zien.

Nu het weer winter word en ik net een maandje een auto heb, had ik wat spulletjes nodig. Daarom deze ijskrabber en sponsjes, zo kan ik met dit kouder wordende weer gewoon mijn autootje veilig blijven gebruiken.


Deze cocktailshaker heb ik gekocht nadat vriendinnen en ik afgelopen vrijdagavond gezellig  cocktails waren gaan drinken bij mizu in zwolle. Hier bedachten we dat het misschien ook wel een keer leuk was om zelf cocktails te gaan maken.

Echinacea tabletjes voor een betere weerstand. Ik ben de laatste tijd erg snel verkouden en ik had ergens gelezen dat deze tabletjes nog wel eens wilden helpen. Dus waarom zou ik het niet proberen?!


Als laatste heb ik nog wat make-up gehaald waaronder;  Matt top coat van Etos, perfect cover stick van Etos, twee nagellakjes van NYC en een oogschaduw palletje van NYC.
  
Zo terug kijkend heb ik toch wel aardig wat spulletjes in zo’n korte tijd gekocht. Wil je nou graag ergens een review van, laat het me dan even weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten