vrijdag 29 maart 2013

Zonnebrillen tijd!!

Nu de lente is begonnen, en de zon ook weer wat meer begint te schijnen. Vind ik het tijd voor een zonnebril. Opzoek dus naar een geschikte zonnebril!




In mijn zoektocht naar een leuke zonnebril die er trendy en luxe uitziet, kwam ik op de site van suglasses-shop.com. Dit is een site met ongelooflijk veel zonnebrillen. Als je het mij zo vraagt is het een walhalla van zonnebrillen. Van de merken chanel, ray ban, vicortia beckham, hugo boss, prada en dior. Ze hebben het en nog veel meer..

Op de site kun je zoeken op merk, maar ook op montuurvorm, gezichtsvorm en zelfs op kapsel. Bij het zoeken op gezichtsvorm wordt er van je gevraagd om aan de hand van een plaatje de vorm van je eigen gezicht aan te geven. Hiermee kan de site precies de brillen aan je laten zien wat bij jou past. Bij zoeken op kapsel kun je aangeven welke kleur haar je hebt, hierbij geeft de site dan aan welke zonnebrillen met welke kleur glazen en montuur het beste bij jou past. Erg handig dus!

Omdat ik zelf nogal een miepert ben met het kopen van producten via internet. (ik koop alleen shirtjes via internet). Ben ik op onderzoek uit gegaan om te kijken of deze site betrouwbaar is. Nu kan ik dit natuurlijk nooit voor volle 100% garanderen maar na lang zoeken ben ik eigenlijk niet heel veel informatie tegen gekomen die kunnen bewijzen dat deze site onbetrouwbaar zou zijn. Zelfs op de site van chanel heb ik een link gevonden naar deze website als verkoopadres. (dit staat overigens ook op de site van sunglassesshop.com zelf aangegeven, maar ik heb het nagecheckt.)

Laten we een bril uitzoeken:
Ik was op deze site beland omdat ik opzoek was naar een zonnebril. Dus dat gaan we dan ook doen.
Ik ben blond en heb een vrij rond gezicht. Als ik dan naar de tips op de site kijk, adviseren ze me een wat vierkante bril die wat uitsteekt aan de zijkanten van mijn hoofd, om zo mijn hoofd was smaller te doen lijken. Dat laatste is voor mij niet een heel groot probleem aangezien ik van mezelf een vrij klein hoofdje heb. (ik pas soms nog de kinderbrillen)
 
Ik heb er drie uitgezocht waar ik mezelf wel mee zie lopen.
 



Deze brillen zijn van boven naar beneden gezien van: Chanel, Ray-ban en Sxuc.
Persoonlijk ben ik wel erg benieuwd naar deze zonnebrillen en ben ik sterk aan twijfelen of ik een van deze drie zou aanschaffen. Wat vind jij?
 
De prijzen in de shop liggen uiteen van ongeveer € 20,- tot € 400,- euro. Niet heel goedkoop maar dan heb je wel een merk zonnebril.
 
Wanneer wel deze shop:
- Als je opzoek bent naar een merk zonnebril
- Wel meer dan €20.00 uit wil geven
 
Niet als je:
- Geen dure zonnebril wil kopen
 

2 opmerkingen:

  1. Ik zou voor de Chanel of Ray Ban kiezen, omdat deze twee simpelweg goede merken zijn die hoge kwaliteit bieden...

    BeantwoordenVerwijderen