vrijdag 8 maart 2013

Things to do

 
 
Vandaag een blog over de dingen die ik allemaal nog wil doen. Ik heb in mijn hoofd altijd een heel lijstje maar na een poosje vergeet ik ze weer, tijd dus om ze netjes op een rijtje te zetten. Lees je mee?




 Naar de kapper.
Begin januari heb ik mijn haar van bruin naar blond laten verven. Van mezelf ben ik rossig/blond, maar al een paar jaar verfde ik het bruin, of nouja mahonie bruin. Nadat ik dat ongeveer 3 jaar gedaan heb, wat ik toe aan wat anders en heb ik door een vriendin van mij, mijn haar blond laten verven. Nu is het alweer bijna 7 weken geleden en begint de uitgroei toch wel zichtbaar te worden. Nodig tijd weer voor een bezoekje aan de kapper!

 Een bladwijzer voor mijn agenda maken.
Als ik ergens me aan kan irriteren is het niet gelijk kunnen vinden van de goede datum in je agenda. En dat is op het moment het geval. Ik wil dus graag een leuke originele bladwijzer maken voor in mijn agenda, zodat ik snel even mijn agenda kan openslaan om te kijken wat er die week moet gebeuren. Ik ben nog opzoek naar een leuk idee, en alle tips zijn welkom.

Een leuke voorkant voor mijn agenda maken.
Nog iets wat ik wil voor mijn agenda, is een leuke voorkant. Ik heb zo’n goedkope Hema agenda met insteekhoesjes waarmee je dus je eigen agenda persoonlijker kan maken door er leuke foto’s of iets dergelijks in te doen. Nu was ik opzoek naar een leuk origineel idee voor de voorkant, want alleen een foto er in stoppen of een leuke spreuk, vond ik toch nog iets te simpel.

Kussens voor de woonkamer afmaken.
Al een tijdje heb ik het goede voornemen om zelf sierkussens te maken. De stoffen zijn al binnen en de meeste kussens al geknipt. Nu is het alleen nog een kwestie van in elkaar naaien.

Een leuke blog schrijven.
Als laatste van het rijtje om te doen staat een leuke blog schrijven. Ik schrijf natuurlijk nu ook al blogs, maar ik moet er wel echt tijd voor maken. En daarom staat hij in het rijtje van te doen. Ik probeer nu elke week sowieso een blog te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten