dinsdag 26 maart 2013

challenge week 2 - favoriete muziek

Deze week is het alweer de tweede week van de 20 week challenge. Daar waar ik het me vorige week erg moeilijk had gemaakt, is deze week voor mij een makkie! Deze week staat namelijk op de lijst om jullie wat meer te vertellen over mijn favoriete muziek van het moment. Benieuwd wat dat is? Lees dan verder!
Muziek is iets wat volgens mij niet kan ontbreken in het dagelijks leven. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Om heel eerlijk te zijn ben ik niet echt een meeloper in de muziek, ik hou van veel top 40 nummers maar hoef niet perse te luisteren naar de hipste muziek van het moment. Ik luister meestal naar de muziek wat op de radio voorbij komt, of de muziek wat op dat moment bij mijn gevoel past.
Toch heb ik een paar favorieten:

Op nummer 1 en met stipt staat op het moment bij mij Emeli Sande. Wat maakt zij super mooie muziek zeg! Het hele album vind ik echt te gek. Hieronder een van haar fantastische nummers.


Op nummer 2 staat bij mij op het moment Pink met nate ruess. Hun nummer Just give me a reason zullen jullie allemaal ongetwijfeld op de radio langs hebben horen komen. Anders kun je hieronder het nummer nogmaals beluisteren. overigens heb ik altijd pink al erg goed gevonden. Dit wil niet zeggen dat ik nou fan ben van al haar nummers. Maar sommigen zijn toch wel erg goed.


op nummer 3 staat bij mij denk ik toch wel het rock geluid van jon bon jovi. Misschien een beetje een vreemde eend tussen de rest van mijn favorieten. Maar de muziek die deze man maakte, (ik vind zijn oude nummers beter dan de nieuwe) vind ik nog steeds echt te gek. Ik kan echt uren naar zijn oude cd's luisteren.

Dit zijn op het moment toch wel te top nummers. Daarnaast luister ik ook graag naar: phillip phillips, en tom odell. Ik ben altijd benieuwd naar nieuwe artiesten en voor mij wat onbekendere muziek. Dus heb jij een favoriet op het moment. Dan zou ik het leuk vinden als je dat in een reactie hieronder wilt zetten, zodat mijn favoriete muzieklijst uitgebreid kan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten