vrijdag 15 maart 2013

Budget make-up..

Als ik ergens van hou is het make-up van goede kwaliteit voor een lage prijs, of ook wel budget make-up. De laatste twee weken heb ik tussen alle drukte door, weer wat producten gekocht. Benieuwd wat ik gekocht heb, lees dan verder.
 

Zoals je ziet heb ik niet heel veel gekocht. Wel heb ik de dingen gekocht waar ik al veel over gelezen had en waar ik dus zelf ook er benieuwd naar ben.

 

Allereerst heb ik de primer van de etos gekocht. Een primer moet zorgen voor een mooi en egaal resultaat. Daarnaast belooft deze primer, fluweelzacht aan te voelen en de rode vlekjes en oneffenheden te vervagen. Ik ben benieuwd!


Als tweede heb ik de etos smokey eyes eyeshadow gekocht. Hier heb ik nog niet heel veel overgelezen maar toen ik de primer wilde kopen, zag ik deze liggen en moest ik hem hebben. Ik vind de kleur echt prachtig, dus was zeer benieuwd of er hiermee een mooie ooglook gecreƫerd kan worden.

 
Daarnaast heb ik ook nog een foundation gekocht. De photo finish van Catrice. Omdat ik zelf altijd wat sceptisch ben over goedkope foundations maar heel veel goede reviews van deze foundation heb gelezen. Werd ik toch wel erg nieuwsgierig, want wie wil dat nou niet? een goede foundation voor een lage prijs!


Ook heb ik bij de foundation de camouflage cream van Catrice meegenomen. Ook deze heeft erg goede reviews. Omdat ik nogal last heb van rode vlekken rond mijn neus was ik wel erg benieuwd of deze camouflage cream echt zo goed is als velen beweren.
 
 
 
Als laatste heb ik dan nog een nagellak van Rimmel meegenomen.
De i love lasting finish lakjes waren in de aanbieding en dus kon ik het niet laten om een lakje mee te nemen. Ik ben al een tijdje opzoek naar een leuk kleurtje op mijn nagels, maar vond de cocktail lakjes toch nog iets te gewaagd, vandaar mijn keuze voor dit lakje.
 
 
 


1 opmerking:

  1. De camouflage cream ga ik me morgen ook aanschaffen.. de foundation ben ik ook nieuwsgierig naar!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen