vrijdag 1 maart 2013

Enjoy the little things in life

Ken je dat, het moment dat je op internet aan het surfen bent, of naar de radio aan het luisteren bent, of gewoon in de trein zit en iemand zegt of je ziet opeens een tekst dat je op dat moment even doet glimlachen. Ik had vandaag zo’n momentje.




Vandaag is zo’n dag dat ik eigenlijk nergens meer zin in heb, het is vrijdag en bijna weekend. Ik zit op stage en moet eigenlijk bezig met mijn scriptie, waar ik maar geen inspiratie voor krijg. Eigenlijk ben ik wel helemaal klaar met school, maar ik moet nog even doorzetten. Ik zit dus al een tijdje voor me uit te staren terwijl ik opeens zie dat de kalender hier naast me op het bureau een dag achterloopt en nog steeds op 28 februari staat. Je snapt hem al, ik zet hem op 1 maart. Wil het niet zo zijn dat deze kalender elke dag een spreuk laat zien en de spreuk van vandaag een glimlach op mijn gezicht tovert.


Een spreuk dat je even moed geeft!

Eigenlijk zouden we elke dag van zulke momentjes moeten hebben en deze delen. Zou het niet leuk zijn dat je je glimlach momentje van de dag met een ander kunt delen en dan misschien bij de ander ook wel een glimlach op het gezicht kunt toveren?

Ik stel voor om allemaal ons geluksmomentje van de dag te delen. Laat aan een ander weten welke tekst of welk gebeuren jou vandaag blij maakte..

Ik heb het in ieder geval al gedaan. En hoop dat het jou ook doet glimlachen!!

 

Liefs Miss Newthing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten