dinsdag 12 maart 2013

20 Weeks Challenge

Je kent hem vast wel de 30 days challenge. De uitdaging die veel bloggers aangegaan zijn om 30 dagen iets meer over zichzelf te vertellen. Omdat het me zo leuk leek om hieraan mee te doen maar eigenlijk geen tijd heb om elke dag te bloggen, heb ik besloten om een 20 weken challenge te doen. Het idee is hetzelfde als bij de 30 days challenge, alleen nu plaats ik 20 weken lang elke dinsdag een artikel. Benieuwd naar de onderwerpen? Hieronder vind je een lijstje!



Week 1. dingen waar je in gelooft
Week 2. Favoriete muziek van het moment
Week 3. dingen die je aan jezelf zou willen veranderen
Week 4. je favoriete dingen
Week 5. Best moment in life
Week 6. wat zit er in je tas
Week 7. sad memories
Week 8. favoriete kledingstuk
Week 9. je favoriete plaats om te zijn
Week 10. favoriete serie
Week 11. things i like and dislike
Week 12. plekken waar je nog naar toe wilt
Week 13. je grootste angsten
Week 14. de afgelopen week
Week 15. dingen waar je verdrietig van wordt
Week 16. wat had je vandaag aan
Week 17. favoriete kledingmerk
Week 18. wat wilde je vroeger worden
Week 19 dingen waar je blij van word
Week 20. Wish list

Final.

Hoop dat jullie het leuk vinden!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik wil ook weer eens een challenge doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om het zo te doen! Allemaal leuke/interessante onderwerpen om over te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! Ik ben erg benieuwd naar je posts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Ik ben altijd reuze nieuwsgierig naar de levens van andere mensen. Tijdens het wandelen met de hond (zonder hond doe ik het ook hoor, haha) gluur ik ook altijd graag bij andere mensen naar binnen. Niet zo netjes, maar ik vind het gewoon zo interessant. Nou goed, nu kan ik schaamteloos een kijkje in jouw leven nemen :) Ik kijk nu al uit naar week 3, 5, 6 en 8 en... ach.. eigenlijk wil ik ze allemaal graag lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen