woensdag 17 april 2013

Winactie – Voordelig Genieten

Dit is misschien wel het allerleukste artikel wat ik tot nu toe geschreven heb en waarom?? Ik mag wat weggeven!!


Ik kan in deze drukke afstudeertijden wel wat ontspanning gebruiken. En jij vast ook wel. Wat is er dan meer ontspannend als een heerlijke beauty behandeling of lekker een avondje uit eten. Helaas kan dit nogal prijzig zijn en zit dit er dus niet voor iedereen in. Daarom heb ik vandaag goed nieuws!

Kennen jullie de site van Groupon al? Via Groupon kun je echt de leukste aanbiedingen vinden op het gebied van beauty en wellness, maar ook voor aanbiedingen op bijvoorbeeld reizen en lifestyle kun je hier terecht. Het is echt de moeite waard om deze site te bekijken! Je zult je namelijk verbazen over de kortingen die je via deze site kunt krijgen!

Je kunt eenvoudig op stad selecteren, zodat je precies kunt zien welke aanbiedingen bij jou in de buurt zijn.
Zit er op het moment even geen aanbieding voor je bij, wees dan niet getreurd want de aanbiedingen worden regelmatig gewisseld. Hierdoor is er zeker ook voor jou wat wils.

Een leuke aanbieding gezien? Dan kan ik het nu nog leuker maken! Ik mag namelijk van Groupon een waardebon weggeven ter waarde van €20,-

De waardebon ontvang je via je mail als kortingscode en kan voor iedere huidige en toekomstige deal, van iedere categorie op Groupon.nl gebruikt worden. De waarde van de bon hoeft niet in 1 keer gespendeerd te worden. Er wordt geen minimum bestel bedrag gevraagd om de code in te kunnen wisselen. Wel kan er per deal 1 code ingewisseld worden. Vind je bijvoorbeeld een leuke deal van 10 euro, is de deal voor jou dus gratis. Dezelfde kortingscode is na aankoop dus nog 10 euro waard. Je kunt daarna dus nog een deal van 10 euro of meer kopen. De kortingscodes zijn tot eind 2013 geldig.

Wat moet je doen om kans te maken op deze waardebon van €20,-
- Laat een reactie achter, waarin je verteld wat je met de waardebon zou doen.
- Volg me op bloglogin en like dit bericht.

Simpel toch??
 
 
Je kunt met deze winactie meedoen t/m  woensdag 24 april 2013.

1 opmerking:

  1. Wat leuk, ik kwam je blog tegen op BBB! Ik doe graag mee! Ik volg je op Bloglovin en ben de 1e like. Ik zou met de Groupon een waardebon kopen voor een beautybehandeling, het liefst voor mij en mijn vriendinnetje. Heerlijk, ik heb een drukke tijd voor de boeg, dus kan dat daarna erg goed gebruiken! ;)
    Liefs, Lisanne
    younailedit@knid.nl

    BeantwoordenVerwijderen