vrijdag 12 april 2013

Catrice nail sugar pearls

Al sinds het begin van deze maand ligt de nieuwe LE collectie van Catrice in de winkels, de Candy shock. De leuke schattige kleurtjes die je doen denken aan snoep (vandaar ook waarschijnlijk de naam) sprankelen naar je toe als je voor het schap staat. Vooral de leuke zogenoemde Nails sugar pearls vond ik er interessant. Ik kon het dan ook niet laten om een potje mee te nemen.
Ik nam de kleur C01 Cotton Candy mee. Thuis gekomen moest ik het natuurlijk gelijk proberen.

allereerst heb ik al mijn nagels gelakt en heb ik op mijn ringvingers, terwijl de lak nog nat was, de pearls gestrooid. je moet er wel even een papiertje of bakje onder leggen zodat je de pearls die ernaast vallen op kunt vangen. Zie hier het resultaat:

Ik vind het eerlijk gezegd vrij lastig om de bolletjes mooi en gelijk matig te verdelen over de nagel. je ziet dan ook dat vooral de randjes niet helemaal gedekt zijn. Dit vind ik zelf wel jammer. Toch vind ik het effect van de pearls wel heel leuk. Het geeft iets extra's aan je nagels. Zelf zou ik niet alle nagels met de pearls bedekken, omdat het dan al snel heel rommelig oogt. Ook vind ik de nail sugar pearls echt iets voor een feestje of zo.
De pearls blijven aardig goed zitten. Wel een nadeel is dat je als je bijvoorbeeld met je handen door je haar gaat, je het gevoel hebt dat je blijft haken. Je kunt overigens gerust met een topcoat over de pearls gaan, zo blijven ze net iets langer zitten.

De potjes zijn tijdelijk verkrijgbaar in de kleuren  Cotton Candy en Sugar Shock en kosten € 2,99.

Wat vind jij van deze beauty??

2 opmerkingen: