woensdag 10 april 2013

Week 4 - Mijn 5 favorieten

Een dag later dan jullie van mij gewend zijn. Maar alsnog week 4 van de 20 weken challenge. Hoop dat jullie het me niet al te kwalijk nemen dat ik wat later ben. Benieuwd wat op het moment mijn favorieten zijn. En wil je weer wat meer te weten komen over mij, lees dan verder!

Zoals de titel al zegt: 5 favorieten. Lastig, want ik heb een hele lijst favorieten! Niet alleen laat ik jullie vandaag mijn favoriete producten zien. Maar ik laat jullie zien, waar ik op het moment echt niet zonder kan.


1. Een van mijn favorieten van het moment is toch wel de Catrice cream concealer. Ik ben verslaafd aan concealers en zou ook niet zonder kunnen. Deze concealer van Catrice ben ik echt zo blij mee. waar anderen hem te dik vinden, smeer ik hem na hartenlust onder mijn ogen en langs mijn neus om die donkere en rode kringen weg te krijgen. Er gaat geen dag voorbij dat ik mijn concealer niet gebruik!
2. Een ander favoriet, waar ik echt niet zonder kan, is mijn horloge. Dit horloge heb ik op mijn verjaardag gekregen van mijn lieve vriend. En sindsdien doe ik hem niet meer af. (alleen om te douchen dan). Het rare echter is dat ik nog steeds op mijn telefoon kijk om te zien hoe laat het is.

3. Nog een favoriet: Een glas rode wijn! Wat kan ik hiervan genieten na een drukke dag.

4. Niet echt een favoriet maar wat ben ik hier trots op, onze kapstok. Niet iedereen zal hem mooi vinden. Maar ik vind hem echt te gek! ik hou van simpel, zonder teveel poespas. Deze kapstok heb ik samen met mijn vader gemaakt en is voor mij dus extra bijzonder. Het geeft me altijd net een beetje meer dat thuis gevoel.

5. Als laatste op mijn lijstje, maar zeker mijn grootste favoriet. Mijn ontzettend lieve poes Minoes. Ze is nu bijna een jaar oud, en ontzettend onvoorspelbaar. Ze kan heel speels zijn, en de hele kamer door rennen. Daarnaast kan ze juist ook heel lui zijn en heerlijk languit op de bank slapen. Het is echt een schatje!
Hier hadden we minoes net een paar weken..
Dit waren mijn favorieten. Natuurlijk heb ik er nog wel meer maar ik mocht er maar vijf benoemen. Ben je nieuwsgierig naar de rest, laat het dan even weten. Dan kan ik later nog een keer zo'n blog maken.

Ik ben in ieder geval wel erg benieuwd naar jullie favorieten!!

3 opmerkingen:

  1. Ik gebruik die concealer ook elke dag!!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke favorieten! Je poes is erg schattig. Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke favorieten!
    Je hebt een leuke site! Wil je een keer op de mijne kijken?

    Liefs, Suzanne. http://www.s-diary.tk

    BeantwoordenVerwijderen