vrijdag 5 april 2013

wishlist

Als ik ergens verslaafd aan ben is het rond surfen op het internet opzoek naar leuke make-up spulletjes. Kopen doe ik ze eigenlijk nooit, heel vreemd! Maar mijn wish list wordt hier door wel groter en groter. Tijd om jullie te laten zien welke dingen ik graag zou willen hebben.


Als eerste bovenaan mijn wish list staat de Remmington pearl wand krultang:


bron

Deze heb ik al heel vaak voorbij zien komen op verschillende blogs. Allemaal zijn ze er super lovend over. Het schijnt dat na het krullen van je haar met deze tang, de krullen drie dagen blijven zitten. Ik zou zeggen; het proberen waard dus!

Het tweede op mijn lijstje wat ik graag zou willen, is een lakje van de Barry M textured nail collectie. Ik vind dat effect er zo gaaf uit zien!

Bron
 
 
het derde op mijn lijstje zijn de kwasten van Zoeva. Ik wil al heel lang mijn kwasten collectie aanvullen, maar de prijs van de meeste kwasten houdt me meestal tegen. Nu kwam ik op verschillende blogs de naam Zoeva tegen en ben ik verder naar deze kwasten gaan kijken. De reviews zijn over het algemeen zeer goed, en de prijs is hierbij ook niet hoog.
bron

Als een na laatste ben ik helemaal verliefd geworden op de Sleek blush rose gold. En deze staat dus ook op mijn wishlist. Niet zo raar toch: kijk hoe mooi die is;)
bron
 
Als allerlaatste staat het oogschaduw pallette van Mua op mijn lijstje. Deze heet geloof ik undress me too. Het pallette heeft de kleurtjes die ik het vaakst gebruik, en zou dus ideaal wezen om mee te nemen op vakanties en weekendjes weg, zodat ik niet mijn tas vol met losse oogschaduw bakjes heb. 
 
bron

Dit was mijn wishlist tot nu toe. Waarschijnlijk zal er over een maandje hele andere dingen op mijn lijstje staan, maar tot nu toe zijn dit toch wel graag de dingen die ik graag zou willen hebben.
 
Wat staat er op jou'n wishlist?
 

 
 
 

1 opmerking:

  1. Het oogschaduw palette van MUA wil ik ook! Oh de krultang, daar heb ik ook veel over gelezen :)

    BeantwoordenVerwijderen