vrijdag 19 april 2013

review - Catrice lipstain en NYC lipstain

Vandaag review ik voor jullie twee verschillende lipstains. Namelijk de Catrice colour infusion lipstain en de NYC 16h smooch proof lipstain. benieuwd wat ik er van vind? lees dan even verder.

Helaas zijn de foto's die ik gemaakt had voor dit artikel op een of andere vage wijze verdwenen, en heb ik dus even snel met mijn telefoon wat foto's gemaakt. De foto's hou je dus nog even van me tegoed!


 
Al een poosje zijn ze op de markt en bekend in beautyland lipstains. je hebt ze in verschillende vormen, zo zijn ze er in een potje, in de vorm van een lipgloss of zelfs als een soort van stift. Het is een hele dunne waterige vloeistof die heel erg veel pigment bevat. De vloeistof trekt gelijk na het aanbrengen in je lippen waardoor het net lijkt of je lippen altijd al deze kleur hadden.

Klinkt goed toch? ik was benieuwd en moest dan ook twee lipstains proberen toen ik ze zag liggen.
De lipstains die ik heb gekocht zijn van Catrice en van NYC. Deze twee lipstains hebben beidde de vorm van een stift. Ik moest dan ook even wennen aan het idee dat ik met een stift mijn lippen in ging kleuren. 
 

Ik heb de lipstain van NYC Smooch Pro in de kleur unstoppable red 503, een mooie rood/roze kleur en de lipstain Catrice Colour infusion in de kleur Rose Wood Avenue 020, een mooie oudroze kleur. De NYC lipstain is naar mijn idee wat meer dekkend dan de lipstain van Catrice maar allebei geven ze genoeg pigment af. Ook hebben ze beidde een beetje zoet luchtje wat ik persoonlijk wel lekker vind.

Allebei beloven ze langdurig te blijven zitten en NYC beloofd zelf 16 uur te blijven zitten. Dat ze lang blijven zitten klopt maar 16 uur halen ze lang niet.  Ook heb ik het idee dat de lipstains je lippen wat droger maakt. Wel vind ik persoonlijk dat de lipstain van NYC dit meer doet dan die van Catrice. Het nadeel van die van Catrice vind ik dat deze een iets dikkere punt heeft dan de lipstain van NYC. Met het dunne puntje die de lipstain van NYC heeft kun je net iets netter werken.


Alles bij elkaar, ben ik zeer tevreden over deze lipstains. En pak ik ze momenteel ook eerder dan een lipstick of lipgloss. Wat vind jij van lipstains, gebruik je ze ook vaak of pak je toch liever een lipstick?



PS: denken jullie aan de winactie?? klik hier voor het artikel en om te zien hoe je mee kunt doen.

1 opmerking:

  1. Ik heb die van nyc ook maar na een tijdje is hij echt niet meer fijn.
    Liefs, Suzanne www.s-diary.tk

    BeantwoordenVerwijderen